BE WHERE YOU WANT TO BE, LIVE HOW YOU WANT TO LIVE, DO WHAT YOU WANT TO DO, LOVE WHO YOU WANT TO LOVE.

Wednesday, October 24, 2012

kasih seorang ibu....

assalamualaikum....

macam mana hari ni??? hari yang gembira ke tak..... sekarang baru aku tau.... tak semestinya orang sihat je boleh update... yang sakit pon boleh ma....
hari dah masuk hari ketiga aku dengan dia demam.... die kate kiteorg sweet... sweet sgt awk.... awk ni mcm tau2 je yg kita akn dmm sama2 kan... hmmm....

sepanjang aku demam 3 hari... aku cukup dapat merasakan kasih seorang ayah dan mama.... terharu sangat... korang haderr ?? tak ada kan.... tgh dmm2 aku keje... ayah marah betul.... tu maknenya... ayah caring sangat... SAYANG AYAH..... ayah ambek aku balik keje awal... pergghhh xtahan aku.... duduk dalam air cond... panas aku tahap boleh goreng telur sapa tahan beb.... masa ayah ambek... ayah tanya... nak pegi klinik... aku jawab tak apa... knp aku cakap tak apa walaupun ubat aku dah habis... sebab... aku gerenti aku mesti kena masuk air... mama marah... mama kata penakot... wuwuwuwu.... heee...

malam tadi.. setiap satu jam aku tebangun.. mana tak nye.... panas siot badan aku... rasa macam nak ketu pintu bilik mama nak gi hospital.... tapi alhamdulillah.. paginya dah kurang sikit,,, tapi kepalanya aku rasa macam nak tercabot dah...

mama siapkan air teh 'o' panas.... aku minum.... ingat nak lelap... tapi tak boleh... huh... denyut kepala2... mama masak... beli nasi lemak... tapi bese lah.. xdapat nak masuk.... tekak tak rasa pape... perit... tahan selsema.... batuk... huh... mama siap kuih fav aku lagi semata nak pancing aku makan.... THANKZ mama... malam tadi adik aku yang kecik jage aku tdur... tukar kain basah kat kepala.... lepas tu tdi.. mama beli kan cool fever... kejap je cool fevernye habis....

bila dilayan macam ni... rasa macam nak sakit aje.... hehehe...

terima kasih mama... terima kasih ayah... terima kasih wana... love u all....

0 comments:

Powered by Blogger.
Powered By Blogger

© PENA BERCERITA, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena