BE WHERE YOU WANT TO BE, LIVE HOW YOU WANT TO LIVE, DO WHAT YOU WANT TO DO, LOVE WHO YOU WANT TO LOVE.

Monday, December 30, 2013

takdir ALLAH...

assalamualaikum....

alhamdulllah syukur padanya... ALLAH telah memberi satu nikmat pada aku untuk terus bernafas dan beribdaah padaNYA... apa yang berlaku pasti ada hikmah di sebaliknya... ini adalah keran dosa2 lampau ku juga dan ALLAH menjadikan keadaan ini untuk mengurangkan dosa2 aku.... terima kasih ya ALLAH... hanya engkau yang tahu apa yang umat mu perlukan.... HANYA ENGKAU.....




30 DISEMBER 2013

tarikh penting di mana ALLAH telah menetapkan takdir untuk mengurangkan dosa ku.... dan ALLAH juga telah menyelamatkan aku dari pemedahan itu... syukur....

terima kasih kepada para sahabat yang telah memberi sokongan kepada dii aku ini...
family yang menjadi penguat semangat..
dan awak akhi..... yang sentiasa berada bersama saya selepas ALLAH....

aku bersyukur mempunyai mereka.. kerana ALLAH telah kurniakan mereka sebagai penghantaranNYA....

waktu ini lah kita menilai dimana kawan dan dimana lawan.... :)

0 comments:

Powered by Blogger.
Powered By Blogger

© PENA BERCERITA, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena