BE WHERE YOU WANT TO BE, LIVE HOW YOU WANT TO LIVE, DO WHAT YOU WANT TO DO, LOVE WHO YOU WANT TO LOVE.

Sunday, March 29, 2015

i'm back

assalamualaikum

its been for a long time not writing.. terasa rindu... bila tengok balik post dalam blog ni boleh gelak sendiri... masa kini pun dan semakin berlalu pergi tanpa kita sedar...

dari hari ke hari... manusia akan berubah.. betul kan...??

antara dari baik mahupun pada sebaliknya...

its nice to be someone else.. but better just be yourself...

aku mengaku yang aku dulu memang sangat naif tentang dunia ni... kosong tak tahu apa yang aku kejar.. tak tahu apa yang aku cari.. tak tahu untuk apa aku hidup..

day by day... i learn a lot of thing about the real life.. and realize how hurt someone to be matured and stand in that world alone... rasa di hentam.. rasa di puji.. rasa di hina...

kawan takkan selamanya berada disamping kita baik senang lagi2 susah kita...

think for a while what you want.. what you need.. what you must do..

i already turn to 21 years old...

and i know what the meaning of a life...


0 comments:

Powered by Blogger.
Powered By Blogger

© PENA BERCERITA, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena